I'm back
















Leather Jacket- Mango // Blouse-H&M (new in) // Pants-H&M (new in) // Shoes-Zara (new in) // Bag-Amisu (on sale) // Watch-MK // Necklace-No name (robot centar) // Bracelet-No name (new in)


Drage moje, opet sam tu, konacno :)
Nadam se da sam vam onoliko nedostajala, kao i vi meni :)
Danas vam pokazujem slike koje su uslikane mojom novom kamerom, jos se ucimo na nju, tako da ce slike postepeno biti sve bolje i bolje (nadam se :) )
Narednih dana cu objaviti new in post, jer znam da mnoge od vas zanima sta sam sebi sve kupila, a vec u ovom postu mozete vidjeti veliki dio mojih novih ljubimaca u ormaru.
Kako vam se svidjaju slike???


Meine Lieben, endlich bin ich wieder da :)
Hoffe das ich euch genauso gefehlt habe, wie ihr mir. :)
Heute zeige ich euch die ersten Bilder die mit meiner neuen Kamera entstanden sind, mein Liebster und ich sind noch in der Lernphase, so das die Fotos nach und nach noch besser werden (hoffe ich :))
Wie gefallen euch die Bilder???

xoxo,
Aida

Follow me on INSTAGRAM: fashionmakesmehappyy


Kommentare:

  1. Aaaaaaaaaa...tu si :*
    Bježi tamo..nimalo te ne volim!! Gle šta si sve nakupovala, a mogu zamislii kakva nas samo hrpica očekuje u slijedećem postu :P
    :*

    AntwortenLöschen
  2. Zaboravih pitati..prije koliko si kupila tu jaknu u Mangu? Treba mi jedna takva :D

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ma daj bjezi tamo, znam ja da ti mene puno volis :)
      Joooj kupila sam je jos u Maju u Sarajevo, bila je i za vrijeme snizenja, a ja je dotad nisam ni jednom obukla i kad sam vidjela da je 50% snizenja doslo mi je da placem :) <3

      Löschen
  3. jesmo se ponovili :D jao pantole i baletanke su mi za plakati..hoću i jaaa :(

    AntwortenLöschen
  4. balerinke mi mozes poslati kad god ti pase. :D
    preslatka si i jedva cekam da vidim shopping :)

    inwithdnew.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  5. Uh...hlače, baletanke savršeno.Ti prelijepa. Jedva čekam new in post.
    Možeš li mi reći koju si kameru kupila, jer i ja tražim trenutno? Nisam neki stručnjak ta tu tehniku :/

    :*

    AntwortenLöschen
  6. baletankice i narukvica *_*
    naravno, jedva cekamo new in post :)

    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    <3

    AntwortenLöschen
  7. ja sam slaba na bluze,pa i na tu tvoju koja je savrsena...super mi je cijeli outfit...:)...jedva cekam da vidim sta si još kupila...:)

    AntwortenLöschen
  8. Slatka kombinacija...jaknica je odlična :D

    AntwortenLöschen
  9. In die Ballerinas könnte ich mich glatt verlieben! :)

    AntwortenLöschen
  10. Hlace su prejakee ne mogu se nagledati znaci :** vidimo se u Sani

    AntwortenLöschen
  11. Honey,i missed youuuuu.Kako extra kombinacija.Hlace i baletanke. Mi se najvise svidjaju.
    Xoxo

    AntwortenLöschen
  12. Svidja mi se,preslatko.. Bas. I,da,i ja planiram da kupim neki fotoaparat, jos uvijek se razmisljam koji cu. :)). http://ivonalovefashion.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  13. prelepa si :)
    odlican outfit :)

    tamaritza.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  14. Pa dobrodosla nam nazad!Sa jos jednim savrsenim hlacama!;-)
    xx
    B.

    AntwortenLöschen
  15. Vidi se da su slike drugacije, a bit ce sve bolje i bolje :)
    Sve je odlicno, baletankice posebno, a mogla si nam i ogrlicu uslikati malo bolje da je vidimo :)

    AntwortenLöschen
  16. Odlicne slike, baletanke to die for.

    vikingmode.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  17. krasoticeee moja...dobrodošla nazad...falila si...baletanke su savršene...čitav outfit je takav...slike su super,,,i ja jedva čekam novi aparat...još malo abd :***

    AntwortenLöschen
  18. ne znam sta mi je ljepse: bluza, lancic ili baletanke *___*

    AntwortenLöschen
  19. Jao hlace su mi fantasticne!Daj slike sa putovanja :))

    AntwortenLöschen
  20. aaj covjece hlaca fenomenalne su ,outfit za 10-ku!

    AntwortenLöschen
  21. Savršeno od glave do pete, hlače za nijansu savršenije od svega :)

    AntwortenLöschen
  22. love this outfit! the balet shoes and ur necklace are great ;)

    AntwortenLöschen
  23. Aidaa hlace su odlicne , a cipele zelim i jaaa =D
    lijepe slike =D

    <3

    AntwortenLöschen
  24. love this outfit! and your leather jacket <3

    AntwortenLöschen
  25. Izgledas prelijepo..Oufit predobar...svidja mi se <3

    AntwortenLöschen
  26. die schuhe und die hose fidne ich wirklich toll!


    Lady-Pa

    xoxo

    AntwortenLöschen
  27. Divno, divno...Hlače su mi totalno precool, a ove cipelice su peerfect!!!

    AntwortenLöschen
  28. Love your pants and flats!
    Thanks for the comment =)
    XOXO
    Ylenia

    AntwortenLöschen
  29. You look stunning!

    I am your newest follower.
    It would be great if you follow me back!

    Xoxo
    http://its-dash.blogspot.nl/

    AntwortenLöschen
  30. Bluzica i baletanke su divne i bas si lepo uklopila boje! Svidja mi se kako si ogrlicom "razbila" taj tamniji ton kombinacije! :))

    AntwortenLöschen
  31. Jakna mi se veoma svidja, vec duze vreme prizeljkujem jedan ovakav model... Pantalone su prelepe, ali su balatanke ipak moj apsolutno favorit... :*

    http://sparklyget.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  32. nice photos, you look stunning!
    i like your blog)

    Hope we can follow each other. :)

    http://matr0sha.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  33. aaa moram check out tu ogrlicu u robotu :) najdraze je obuci nes novo pogotov kad je sve sto obuces novo :)) :P

    AntwortenLöschen
  34. Odlična, po običaju! Pantalonice i baletanke su mi predivni! ♥♥

    AntwortenLöschen
  35. Divna kombinacija :) Sve mi se svidja :)

    AntwortenLöschen
  36. Die Nieten-Ballerinas sind super schön!
    Alles Liebe

    http://everything-laura.blogspot.de/

    AntwortenLöschen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...